fredag

Hejhej!

Nu har jag kom mmit hem från skolan. Det gick inte så bra på tårttävlingen, vi gick inte vidare från klassen. Men jag tyckte iallafall att vi hade snyggast tårta (a). Men den var god, trots att jag inte kunde äta så mycket. Jag har fått ett hemskt sår inne i munnen, som svider nästan exakt hela tiden, så när jag äter och dricker svider det ännu mer. Men det går kanske bort snart, vi får se.

Nu ska jag duscha, och sedan äta mat. Vid halv 6 ska jag vara på Gnistan, och då är förhoppningsvis Sarah där oxå. För vid halv 7 har vi våran spelning, vi splear ju innan teatern där börjar. sedan följer jag med Sarah hem, för jag ska vara där hela helgen :D Askalas =)

Ikväll kanske det kommer lite bilder på tårtorna om jag kan föra över dom från mobilen, teknikkunnig som jag e *HOST* .

Nä nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0