fredag kväll

Hejhej!

Orkar egentligen inte blogga, men känner att det behövs. Så det blir ett kort och snabbt inlägg.
Jag har inte hunnit sitta vid datan nåt idag, för direkt när jag slutade for jag till mormor och morfar. Vi for och handlade, sedan for vi hem till dom igen och åt. Sedan for jag och morfar till Gnistan, och förberedde allt inför teatern. Efter typ en halv evighet kom Sarah, och sedan hade vi våran spelning innan teatern började. Det gick rätt bra faktiskt. Och jag kom hem för en liten stund sedan. Vi har spelning imorron oxå, egentligen har vi två, men Sarah ska på melodifestivalen så det funkar inte :)

Nu orkar jag inte skriva mer, har sammanfattat dagen på ett ypperst bra sätt...höhö.

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0