tisdag



Shit. Jag börjar faktiskt bli lite nervös. Men jag håller på att intala mej själv om att det ska gå bra.
Ni som inte fattar vad jag pratar om, så är det rockbandsträff i Björna hela dagen idag. Vårat band ska köra en låt, och jag och Eve ska köra en låt. Vi ska köra låten jag la ut i förra inlägget, ''Skin'' med ras Cricket. Med bandet ska vi köra ''Promise Me'' med Dead By April. DEn akustiska versionen då, vi kör inte dödsmetall :D

Jag brukar aldrig vara nervös, och jag som har stått på scen så många gånger förut. Dumma mej. Det brukar ju gå bra näär jag inte är ett dugg nervös. Ska jag tolka det här som att det ska gå dåligt? Nä, det kommer gå jättebra.
Jag ska kolla om våran musiklärare (som oxå kommer vara där) kan filma eller nåt, jag måste byta batterier i kameran först.

Nä nu måste jag äta om jag ska hinna. Bussen till Björna går halv 9 från skolan, men jag måste dit lite innan så ajg hinner skriva ut texten på låten. Skrivarn funkar inte här hemma :(
Nu ska jag äta frukost, meddelar sen hur det gick :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0