Godnatt,

Nu ligger jag i sängen och ska strax sova, men jag måste få ur mej lite tankar först, annars kommer jag aldrig kunna somna.
Jag sitter och tänker på allt jag kunnat få och allt som hade gått mycket bättre om jag bara ansträngt mej lite.
Men istället sitter jag bara och väntar och tror att allt jag vill bara händer sådär. Men det gör det ju inte.

Jag vet inte vilka jag kan lita på heller längre.
Vilka vänner är sanna vänner?
Vilka vänner kan jag lita på?
Vilka vänner ljuger inte?
Vilka vänner snackar inte skit bakom ryggen på en och sviker en?

Det e inte speciellt många som står emot den här listan ovanför, det vet jag.
Jag vet inte varför, ingen vet nog varför, men alla kan försöka ändra på det.

Nu sitter jag inte och trycker ner alla andra och säger att jag e perfekt, jag gör oxå misstag. Varje dag gör jag misstag, jag e medveten om det. Men jag vet att misstgen blir färre och färre dag för dag, jag lär mej nya saker varje dag och kan åtgärda alla misstag. Men man är inte perfekt bara för det.

INGEN är perfekt!

Jag har fått en nystart nu, jag har slutat i fotboll, ska börja träna på egen hand nu, vilket känns skönt. Jag tror det blir bäst för mej.

Ne, nu ska jag ta och gå och lägga mej, c u tomorrow!

Kommentarer
Postat av: evelina

jag lovar du kan lita på mej <3

jag sviker dej aldrig <3

jag lovar, jag ljuger aldrig för dej ! <3

jag hoppas du tkr jag är en sann vän <3



du är iaf en sann vän <3

2009-09-25 @ 23:22:18
URL: http://evestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0