sorry^^

Hejsan!

Sorry, verkligen förlåt för att jag inte uppdaterat.
Jag har inte haft lust att blogga, allt har varit så rörigt nu på sistone.

Men i allafall, så tänkte jag berätta vad jag gjorde i Fredags, för Eve (www.evestrandberg.blogg.se) sa att man skulle gå in på min blogg om man ville veta, men hon sa att jag aldrig skulle skriva det, men hon har feel :D

Ja, efter skolan i Fredags så packade jag ihop grejer, och gick direkt till Eve, hon hade FF :D
Så vi satt oss vid datan, och plötsligt så skulle Simon komma och vara med oss, och äta oxå.
Vi gjorde hemlagad pizza, mums :D

Sedan spelade vi pingis, lyssnade på musik och sprang runt, tills klockan var 8 ungefär, då såg vi på IDOL :D
Typ vid halv 9 kom Edde oxå, då blev Simon skitglad, han var troligen less på att vara med tjejer hela kvällen (x
Simon for hem vid 10 typ, och när han farit satt vi bara och såg på teve, elr inte Eve, hon hade däckat typ :D
Edde for vid halv 12, och sedan gjorde inte vi så mkt mer, vi somnade vd 2-halv 3 =)

Okej, nu blev jag tom i huvet, kommer inte på mer att skriva.
Skriver säkert lite ikväll innan jag somnar oxå =)

PS. Jag ska försöka uppdatera nån gång varje dag nu framöver :D


Bjuder på bilden ;p

Kommentarer
Postat av: evelina

hahhaha, hemlagad pizza xp

det lät lite udda :D

hemmagjord pizza om jag får be :D

hah x)

sprang runt lät lite barnsligt x)

gick runt om jag får be :D

hahahahah xD

haha ;p

tack för kvällen (:

älskardeej;*

hihi <3<3<3:)

2009-11-29 @ 17:55:08
URL: http://evestrandberg.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: Äre nå mer du vill klaga på, mister stavpolis? :D

mahahaha :D

men du bara däcka där på soffan juee :o

mahah :D

tack desamma =)

älskar dejj mä ;*

mihi <3<3<3

2009-11-29 @ 18:25:21
URL: http://guitarlover.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0