Vildsvinsfarmen nästa :)

Heej!

Usch så trött jag var igår kväll, jag måste bli bättre på att stänga av datan tidigare.
Men ändå tyckte jag inte att jag gick och la mej så hemskt sent ändå, klockan var nog runt 11.
Men jag höll på att ramla framstupa några gånger, så trött var jag. Jag bara ramlade pladask ner i sängen, jag orkade inte ens kolla om det låg något i sängen, jag ville bara SOVA.
Jag var lite trött när jag vaknade imorse också, men just nu är jag vrålhungrig!
Jag har inte ätit någon frukost än, men jag måste ner strax och fixa i mej nåt käk.

Idag ska jag inte göra mycket alls. Iallafall inte på dan.
Men ikväll vid 5 så ska vi till Vildsvinsfarmen med Mormor och Morfar och äta födelsedagsmiddag :)
Morfar fyller egentligen år 27 Maj, men han e borta då så vi tar det idag istället.
Dom har så god mat där på Vildsvinsfarmen, så när jag tänker på det blir jag ännu hungrigare än vad jag redan är!

Aja, nu ska jag å ner och få i mej lite energi för dagen, men ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0