Utvecklingssamtal :O

Hej på er!

Ja...idag har jag utvecklingssamtal. Jag längtar inte precis. Jag har alltid varit rädd för utvecklingssamtal,
men jag fattar inte varför. Det har ju gått jättebra alla gånger jag har varit på samtal, så egentligen ska jag inte oroa mej.
Men jag gör det ändå. Men det är inte förrän klockan 2, så jag hinner ladda upp lite grann innan och samla lite mod.

Idag har vi det där jääääättelånga arbetspasset på förmiddagen, 100 minuter långt o.0
Man hinner nästan somna innan passet är slut, dom sista 30 minuterna är värst.
Då har man slitit och jobbat i 70 (!) minuter, och ändå har man en halvtimme kvar.
Jaja, det är väl så skolan är antar jag.
Man ska torteras.

Nae, nu vet jag inte om det e nå mer jag behöver skriva just nu, förutom att jag längar till imorrn.
Då har vi musik :D

Herrå!

// En som gruvar sej över utvecklingssamtalet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0