Usch!

Heej!

Idag är det verkligen inte min dag, det kan jag säga.

Det började imorse när jag skulle till skolan, just när jag hade parkerat och låst cykeln så kommer jag på att jag glömt nycklarna hemma. Kul...

I skolan idag så märktes det att det hade varit långledigt. Alla killar som brukar vara störiga och jobbiga tramsade runt och tyckte dom var coola. Jag kan säga att dom var INTE coola.  Åhh vad dom e dryga!
Jag e en sån som måste ha lugnt runt omkring mej för att jag ska kunna jobba bra. Sådan stämning var det verkligen inte i klassrummet idag. Jag hoppas verkligen att det blir bättre när vi börjar högstadiet.

Och sen så var det ju det där med hälen,, Jag har lust att skära av den och slänga den i soptunnan.
Mamma ska boka en tid hos sjukgymnasten imorrn, så jag hoppas jag får fara dit så snart som möjligt.

Asså jag måste ta upp det här med att killarna i klassen stör för mina lärare. Dom vet ju om att det är är en stökig klass, men det finns visa dagar då jag e så arg, trött och irriterad på dom att jag bara sätter mej och gråter när jag kommer hem från skolan. Så ska det bara inte få vara!

Nu orkar jag inte skriva mer, ska nog lägga mej och vila en stund.

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0