Stekpannan invaderar Norrland!

Heej på er!

Idag är det varmt. Riktigt varmt till och med^^
Nemen solen har legat på hela dan, ganska  jobbigt eftersom det var fotbollsmatch.
Jag kunde inte vara med hela matchen, för jag har fått nå fel i min häl, det gör riktigt ont då jag springer.
Jaja, jag ska till skolsköterskan på Tisdag och kolla upp det där, hoppas hon har något mirakelmedel så att allt ont far iväg!

Idag är det nästan sista dagen på ''lovet''. Vi är ledig imorrn oxå, men sen har vi skola som vanligt igen.
Det känns faktiskt lite drygt, eftersom vi har haft så himla mycket lov nu.

Men jag orkar inte skriva mer nu, jag å Eve ska sticka ut en sväng :)

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0