Sommar :)

Heej !

Idag är det sommar. Eller det ser ut så när man tittar ut genm fönstret iallafall.

Men igår efter skolan så var jag med pellan och Eve, vi hade skitroligt!
Vi bakade sockerkaka, men vi la i lite kolasås i smeten oxå, så den blev extra god :D
                                       
Idag är det en lååång och dryg dag i skolan,,känns det som iallafall.
Men vi har ett 80-minuterspass på eftermiddagen, det passet brukar vi nästan alltid göra tråkiga grejer på.

Och klockan 3 idag ska jag få fara till sjukgymnnasten, så får jag veta vad det e för nå fel i min häl.
Jag hoppas jag kan vara med på DM nu på Lördag, men när jag springer gör det så himla ont, så just nu är jag osäker.

Aja, nu ska jag börja bege mej mot skolan, hare bra!

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0