Så skön vecka!

Heej på er!

Nu var det ett tag sen jag bloggade, så jag ska göra en kort sammanfattning om min helg.

I Fredags så gjorde jag inte så mkt efter skolan, la mej på studsmattan och solade lite, det var så himla skönt väder!
Sedan på kvällen var jag med Eve, Marre och Pellan, vi dampade loss lite som vanligt :D

I Lördags så gick jag på stan med Cassandra. Efter en stund så hittade vi Eve i ett hörn på H M, så hon fick gå med oss 8)
Jag hittade en jätefin klänning (tkr jag iaf^^) som jag tänker ha på skolavslutningen.
Men sedan träffade vi Anjelita o Lina, typ när Cassi skulle hem, så då gick jag å Eve  med dom ett tag.

Sedan på kvällen så sov jag och Anjelita över hos Eve, vi hade FF :D
Typ vid 7 så kom Edde och Bubba och var med oss till typ 11 nånting^^

På Söndagen så vaknade jag vid 8, och Eve och Anjelita runt 11, det var ganska drygt att vänta 3 timmar på att dom skulle vakna^^
Men vid 12 så hade vi fått i oss frukosten iallafall, vi satt ute på altanen och åt, solen sken som en Zingo :)

Vid halv 2 for vi ner till IP och såg på killarnas fotbollsmatch, det vart oavgjort tror jag :P

Sen hade vi träning, men vi var bara 6 stycken så det var ganska tråkigt.


Ja, så har min helg sett ut på ett ungefär.

Nu den här veckan i skolan e ganska skön.

Måndag (igår): Lediga
Tisdag: Hel skoldag
Onsdag: Sovmorgon till 9
Torsdag: Lediga
Fredag: Lediga

Måndag nästa vecka: Lediga

Haha, 5 dagar ledigt i sträck om man räknar med helgen, fett chill (y)

Ne nu orkar jag inte skriva mer, hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0