*pust*

Hej på er!!

Jag är glad. Det är flera olika skäl till att jag e glad, jag ska rabbla upp dom:

  • Utvecklingssamtalet gick bra tror jag, jag fick inge skäll :D
  • Jag har gjort min matteläxa som ska in imorgon, typ första gången jag inte behöver stressa med den :D
  • Det är träning idag, och jag e sugen på att träna för en gångs skull :D
  • Jag har ett städat rum, vilket jag älskar :D
Jaa, det var väl dom anledningarna jag hade för att vara glad.
Idag hade vi Svenne på den jättelånga lektionen, han e seriöst världens bästa lärare!
Längtar tills jag börjar 7:an, då vi får ha han som kontaktlärare :)

Ikväll efter träningen ska jag bara ta det lugnt, se på TV, läsa tidning, datan typ.
Asså det jag menade med läsa tidning, jag har fått ett nytt nummer av Julia jag måste läsa :)

Aja, nu ska jag strax byta om till träningskläder, hare bra!
Herrå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0