Nästan helg!

Heeej :D

Idag är det Fredag, det innebär att det nästan är helg!
Den här veckan har gått skitfort tycker jag faktiskt, och det e ju inge fel med det :P
Men i helgen ska jag bara ta det lugnt faktiskt, det var längesen jag gjorde det, bara ta det lugnt asså.
Idag ska jag bara vara hemma med brorsan och leka lite med honom om jag har lust^^
Imorgon ska jag nog gå på stan med Cassandra, det var skitlänge sen vi var med varann, så det ser jag fram emot :)

Osså på Lördag kväll ska man ju självklart se på Eurovision, heja Malena!!
Sen på Söndag ska jag inte göra nåt tror jag, förutom att vi har träning dårå.


Aja, jag bloggar nog lite mer ikväll, så då kommer lite mer detaljerad information om helgens händelser :)

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0