Match :D

Ojoj, nu var det några dagar sen jag skrev, men jag har haft fullt upp.
Jag och Sarah har v arit med barann från i Fredags till igår kväll. Vi har haft en spelning i Arnäs Församlingshem, ocjh det gick jättebra tycker jag!
För er som inte vet så brukar jag och Sarah köra lite spelningar då och då, hon sjunger och jag lirar gitarr.
Vi har haft 4 ställen där vi har kört spelningar, men på ett av dom ställena spelade vi många gånger.
Så vi har lite scenvana i oss.

Och idag ska jag spela fotollsmatch mot BLT (BjörnaLångviksmonTrehörningsjö), det e visserligen bara en tränigsmatch, men oxå våran första match för iår. Det e oxå våran första match på 11manna-plan.
Nog e jag lite nervös allt, jag känner mej lite ringrostig. Men det gör nog alla, så jag ska försöka ta det lugnt.

Aja, nu ska jag gå ner och få i mej lite frukost, så jag orkar spela idag :D

Hare bra!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ni ska ha allt beröm Emma Ni var så duktiga =) både Du o Sarah!



Då var första matchen avklarad.....ja en träningsmatch men ändå ;-)



Sov gott!

Kram!

2009-05-10 @ 22:45:58
URL: http://scrapmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0