LOV :D

Tjohej!

Nu är det lov! Ioförsej är det bara 5 dagar, men ändå!
Idag hade vi sovmorgon till 9 oxå, så skönt! Det behövde jag verkligen. Jag behöver det här lovet oxå känner jag, jag har lite grann och sova igen. Det har blivit en del sena kvällar, så det här passade perfekt.

Jag har inget riktigt inplanerat nu under ledigheten, men det e skönt det oxå.
Eller jo, en sak vet jag att jag ska göra, på Lördag ska jag kanske på ÖrnExpo med Eve, det ska bli kul :)

Och förresten, den 18 Juni ska jag nog ner till Linköping till min faster Linda och hennes kille Olof.
Blir nog att fira midsommar där nere oxå, det ska bli kul :D
Men jag oroar mej för tågbytena i Stockholm, känns lite småläskigt eftersom det e första gången jag ska byta där själv^^

Men det ska nog gå bra, det e bra skyltat, och det finns ju alltid folk man kan fråga.
Så jag ska nog inte oroa mej :)

Ja, nu har jag inte så mkt mer å skriva :)

Herrå!

Kommentarer
Postat av: Mia

Skönt med några lediga dagar......hoppas Du kan hitta på nått kuuuligt =)



Och Du oroa Dej inte i onödan Du fixar det och Du kommer att ha gott om tid på Dej vid bytena!!



Du är bäst!

Kram

2009-05-20 @ 18:47:23
URL: http://scrapmia.blogspot.com
Postat av: mia

Hoppas du får en skön ledighet =)

2009-05-20 @ 21:30:17
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0