Jädrans skola

Heej!

Idag var det en underlig dag i skolan, kort oxå, men det var ju för att jag gick hem tidigare.
Men på morronen hadde vi matte, och jag jobbade så mkt så jag fick ont i huvet^^
Jag fick rättare sagt jätteont i huvet. Men på tyskan var det hur stökigt som helst, dom som brukar störa i klassen var skitjobbiga.
Sen efter lunchen så for jag hem, jag kände att det blev för mkt. Alla killar som sprang runt och lekte rövare och att jag hade ont i huvet redan innan, jag kände att jag bara måste hem.

Men sen när jag skulle gå till cykeln så såg jag att den var borta. Jag letade överallt på skolgården, men den var helt  borta. Då tänkte jag bara: ''faaaan'', jag orkade inte nå mer!!
Som om det inte var nog med allt stim i klassrummet lixom, nu skule cykeln vara borta oxå 0.o

Jaja, när jag kom hem la jag mej bara i sängen och sov en stund, jag var så himla trött och ledsen, jag hatar verkligen killarna i klassen som håller på och stör på lektionerna!!
Men ungefär en timme efter jag kommit hem så ringer Eve och säger att dom såg cykeln på skolan.
Det verkar ha varit nån som hade ''lånat'' cykeln och sen ställt tbx den.

Ja strax ska jag nog cykla ut till farmor, har inte varit där på ett tag nu, så jag ska fara dit och vara lite social.

Nu vare väl inte så mkt mer som ska skrivas här, så jag får önska alla en God Jul!

Herrå!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja Emma vad tråkigt att Du upplever att det är stimmigt i skolan =( men det bara är så ibland tyvärr!!



Så tråkig historia med cykeln....men det blev ett lyckligt slut iallfall sån tuuuur!!



Roligt att Du hälsade på farmor ikväll det tror jag hon tyckte var kul med Emma besök =)))))



Sov gott o hoppas Du får en bättre dag i morgon!

Du är härlig & värdefull!



Kramizzzzz

2009-05-11 @ 21:58:04
URL: http://scrapmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0