Glader...

Heeej!
Idag är jag stolt över mej själv faktiskt. Och nej, jag skryter inte.
Men jag har hållt samma humör en hel dag, och det är inte ofta jag gör det. Riktigt ofta svajar mitt humör mellan att vara skitglad till att vara riktigt sur.
Men idag har jag varit strålande glad HELA dagen!

Idag har vi haft träning oxå, gick riktigt bra faktiskt! Fick iväg några riktiga skott på mål ;)
Men det var strålande sol ute, så det blev riktigt varmt, mycket vatten gick det åt.

Det jag nämnde först, att mitt humör svajar, jag vet inte vad det beror på. Men jag tror det är en sak jag måste träna på iallafall. För jag förstår att mina kompisar blir less på mej ibland ;)

Idag så hade vi en lektion på 80 minuter. men efter typ 50 minuter så gick jag ut och satte mej och jobbade. Det gick faktiskt mycket bättre att jobba ute!

Just nu är det Eurovision Song Contest på teven. Och just nu är det Norges bidrag Fairytale, jag bara älskar den!
Jag hafr precis lärt mej den på gitarr, och den e så härlig att spela :D

Jag hoppas verkligen att den här låten vinner, om inte Sverige vinner förstås ;)

Nu ska jag fortsätta se på ESC, hare bra!

Herrrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0