Fem Snabba Frågor (:



1.
Vilket är sommarens hetaste plagg?

2. Vem inspirerar dig mest?

3. Vilken låt/musikstil skulle passa bra att spela när du går ut på stan i din favoritoutfit?

4. Vad skulle du helst ha på dig på årets stora sommarfest?

5. Vad skulle du absolut inte ha på dig i sommar?


1. Ojdå...svår fråga. Det är ju olika för olika personer, men för mej är det nog tights och klänningar.
Jag känner mej lixom lite ''trendig'' på nåt vis när jag har på mej det^^

2. Det är nog min faster Linda. Hon har lixom sin egen klädstil, och den blir så cool!

3. Oj...kommer inte på nån låt direkt men nåt med hårdrock iallafall :)

4.  Någon fin rutig sommarklänning! En ganska lång men tunn.

5. Korta shorts! Usch vad jag ser hemsk ut i sånna, det e bara smala personer som kan ha sånna.
     Men på mej passar dom inte iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0