Evee :D

Heej!
Jag glömde och blogga igår, jag var med Eve nästan hela dan så jag hadde inte tid.
Eve har sovit över hos mej inatt, men hon sover fortfarande^^
Vi var uppe till typ kvart över 2, vi såg på ''Heartbreak hotel'', jag har sett den kanske 347 gånger förut, men den e bra ändå :D
Vi spelade Monopol ett tag oxå, men det vart drygt efter en stund :P
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vara med Eve en stund iallafall, men inte hela dan.

På Lördag ska Eve sova hos mej oxå, jag har FF hemma då :D Eller ja, från 5 på kvällen till typ 1, men iallafall^^
Idag är det Första Maj, herregud vad tiden går fort!
Det e ju nästan bara 6 veckor kvar till sommarlovet, det känns väldigt nära nu.

Nu ska jag ta och väcka sömntutan som sover i MIN säng, jag får sova i soffan som är en halvmeter för kort, mina ben don't like^^

Aja, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0