:)

Tjoo!

Just nu är jag trött och irriterad. Men jag e ändå glad, på nåt konstigt vis.
Jag har nyss duschat efter träningen, det var riktigt roligt att träna idag!
Men iallafall, så var det inga juniorer idag, som jag och Eve trodde.
Så vi stod på skolan och väntade på taxin ett tag, tills Emma (en annan som går på juniorerna) gick förbi oss.
Då frågade vi henne om det var några juniorer idag, och hon ba: Neee
Haha, då hadde vi stått och väntat på taxin i typ 10 minuter, utan att behöva det, så vi fick ta skolbussen hem.

När jag kom hem så var alla dörrar låsta, för ingen var hemma. Då fick jag lov och brotta mej in genom källardörren.
Det tog ett tag innan jag kom in, men jag kom in i allafall, och det var ju huvudsaken.

Aja, skolan var som vanligt idag, tråkig^^
Fast vi hade musik på morronen, det var roligt!
Vi körde ''Livin on a prayer'', den var skitrolig och köra på Powerackord :D

Nu örk jag inte skriva nå mer, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0