Blondie :D

Tjohej!

Igår färgade jag håret :D
Jag har ju redan jlusblont, men jag tänkte ha det lite blondare iallafall.
Brorsan tyckte jag såg ut som en kille när jag hade den där blonderingskrämen på mej :P
Men resultatet blev bra, all utväxt jag hade är borta :D

Jag har varit lite dålig på att uppdatera min blogg lite grann, men jag ska försöka bli bättre på det :)

Någon som såg ESC i tisdags? Det gjorde jag, det var helt rätt låtar som gick vidare, osså Sverige förstås!
Dom bästa låtarna om man inte räknar med Sverige tkr jag var Islands bidrag och Rumäniens.
GUD vad glad jag blev när Sveriges flagga kom upp på det där brevet :D
Jag måste bara se finalen på Lördag, det blir så spännande!

Idag har vi en ganska tråkig dag i skolan, förutom att vi har idrott och roliga timmen :)
På idrotten ska vi vara ute och spela fotboll, KUL :D
På roliga timmen tror jag vi ska vara ute och leka kurragömma, det e oxå skitkul.

Nä, det här går inte, jag måste hinna till skolan idag oxå. Så jag ska stänga av datan tror jag.

Herrå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0