Ännu en skoldag...

Hejhej!

Idag var det en lååååång dag i skolan...eller den var ju lika lång som alla andra dagar iof, men den kändes som en evighet.
Jag skulle ju berätta om allt jag och Eve har gjort nu på långhelgen, och det kommer här:

TORSDAG

Eve kom till mej vid 4-tiden nånting, och då hoppade vi lite studsmatta, och gjorde groddansen för alla bilar som kom förbi^^ Haha det var skitkul, alla bara glodde på oss :D
Men sedan åt vi middag, typ potatisgratäng och kött *mums*
Sen satt vi typ vid datan till 8, sen for vi på en majbrasa (:
Det for förbi 67 motorcyklar på vägen där, det var roligt :P
Sedan for vi hem och sppelade Monopol, käkade popcorn och såg på film! <3

FREDAG

Jag och Eve vaknade typ vid 10 tror jag, sen satt vi vid datorerna ett tag, Eve hade tagit med sin :)
Sen käkade vi frukost och satt vid datorerna ett tag till :P
Sen kom Eve på att vi kunde fara in till staden en sväng, vi hade ju ändå inget och göra^^
Vi cyklade in, fatta hur varmt det var! Jag köpte en brun kepa, och Eve köpte en svart. Vi vart heeeeta i dom (h)
Vi fikade på UH oxå, det var gott :D Jag tog en Loka, macka och chokladboll, Eve tog samma fast en Ice Tea istället för en Loka (:
Sedan gick vi bara runt och flummade, tills vi cyklade hem.
Då hoppade vi lite studsmatta, satt vid datan, och snackade på om allt å ingenting.
Sen for Eve hem vid 9 nånting, och då gjorde jag inte så mkt, kollade lite på tv typ.

LÖRDAG

Ja i Lördags hade vi...kul. Jag har inget annat ord jag kan beskriva det med^^
Men Eve kom till mej vid halv ett, sen cyklade vi in till staden idag med.
Där träffade vi några ''kompisar'' från Husum (det var mest Eve som kände dom^^).
Sen köpte Eve ett gult linne, och jag köpte en grå tröja (:
När vi kom hem hoppade vi studsmatta till typ 5 då pappa for på jobbet, då hadde vi FF hemma hos mejj :D
Vid halv 6 ungefär cuklade vi till Panget och åt middag, jag tog en pizza och eve en kebabrulle (:
Sen for vi hem och hoppade studsmatta (igen), haha vi har verkligen det inne nu :D
Men sen satt vi vid datorerna, till typ 2^^
Sen somnade vi vid halv 3 :D

SÖNDAG

Jaa, vi vaknade vid 11, satt vid datorerna till halv 1 :D Då åt vi frukost^^
Sen hoppade vi studsmatta och snackade om allting (:
Sedan for Eve hem vid 2 och åt, för klockan 3 skulle vi ner på IP och kratta gräsplanen -.-
Det var dryyygt^^
Seb efter det hade vi träning, det var oxå ganska drygt, det var typ 45 grader varmt.

__________________________________

Jaa, så har min helg sett ut, den får MVG+++++ ;)

Aja, har inte så mkt mer å skriva, bloggar säkert mer imorrn :D

Herrå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0