:)

Heej!


Ja nu har jag bytt i Sundsvall från buss till tåg. Dock inte X 2000, men nästan. X-trafik^^

NU ska jag åka ner till Gävle för att byta en sista gång innan jag kommer till Linköping :)


I det här tåget är det obokade platser, så det är först till kvarn kan man säga.

Jag fick dock inte en så bra plats, en alldeles vid gången, så det är inte så sköna stolar om man säger så 8)


Men annars är det ganska bra faktiskt, lite långtråkigt är det ju förstås, men det är det värt!


Som jag sa tidigare har jag ingen internetr på tåget, så jag lägger in alla inlägg från resan på bloggen senare :)


Hare bra!



Skrivet: 18 Juni 13.28


Kommentarer
Postat av: Fia - allt från musik till politik

hoppas du haft en bra dag :)

2009-06-21 @ 20:10:29
URL: http://fiafiax.blogg.se/
Postat av: Mia

Kul att läsa att resan gick bra.....Du är superduktig Emma som fixar detta själv....mamma är full av beundran =)



Hoppas Ni haft det bra i norrköping!

Kram//Mamma

2009-06-23 @ 16:08:55
URL: http://scrapmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0