:)

Hejhej!


Nu sitter jag på bussen ner till Linöping, eller jag ska bara åka buss till Sundsvall. Sen tar jag tåg resten av vägen. Efetrsom det inte finns någe internet så kommer det här in på bloggen lite senare :)


Det är lite skakigt här på bussen så ni får ha förståelse för mina stavfel^^

Men det ska bli hur roligt som helst att fara ner till Linköping!

Det var ju ett år sedan jag var där, så nu blir det roligt att se hur mkt som har ändrats sedan sist :)


Men jag kollade på min biljett igår, och då såg jag att jag har bara 10 minuter på mej att byta tåg i Gävle :P

Men det e typ bara 3-4 spår där, så jag tror det kommer gå bra.

Men jag har bara bytt i Gävle en gång förut, så liiite skraj e jag^^


Men jag retar mej på att jag har en halvtimme på mej i Sundsvall, där jag har bytt minst 1000 gånger ^^


Aja, nu måste jag stänga av datan så jag har lite batteri kvar till senare :P


Herrå!


Skrivet: 18 Juni 10.02

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0