Hemma igen 8)

Hejsan svejsan!

Nu är jag hemma kigen efter 5 dagar hos Eve i Nordmaling :)
Vi har haft hur roligt som helst!
Vi har badat, ätit glass, badat lite till, cyklat, och badat massa gånger till :)
Osså har jag fått träffat Eves systerson Lucas, endast en vecka gammal!
GUD vad gullig han var :D
Och tyst var han oxå, han grinade ingenting vad jag hörde :)


Men nu är jag hemma iallafall, och det regnar^^
Så om jag orkar ska jag nog blondera håret ikväll, sköjj :)

Äsch, nu har jag inget att skriva om, hare gött!


Kommentarer
Postat av: evelina

roligt vare :D

bada, bada, äta glass, bada, äta glass å cykla hahahahha :D<3<3<3

2009-08-03 @ 16:20:12
URL: http://evestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0