vill ha dej i mörkret hos meheej...

Haha hejhej :)

Idag blev det en superbra dag  med Evelina .
Vid typ halv 11-11 någonting så satte jag mej på cykeln och spurtade ner till Evelina.
Då satt vi och flummade tills typ 12, då vi tog cyklarna in till hamnen och köpte glass.
MUMS säger jag bara, det e verkligen stans godaste glass där.
Och vi kanske satt vid hamnen i en halvtimme, och vi såg TRE snygga killar på den tiden :D
Haha måste vara våran lyckodag :)



Kärlek till Eve <3

Men sedan så tog vi våra cyklar och började dra oss hemåt för tillagning av middag.
Men mamma var lite svårflörtad från datan så det tog ett tag innan vi kom iväg till affärn^^
Men iväg kom vi och mat köpte vi och hem kom vi och mat gjordes :)

Efter vi hade käkat Tacos ( kärlek <3 ) så spurtade jag och Eve ut på cyklarna igen, för vi hade typ planerat att vi skulle ut med Simon, men så blev inte planerna^^ Så vi stack hem till Eve och käkade popcorn och dipp :)

Så jag har varit där tills nu, elr vid 11 kanske jag kom hem^^
Så nu ska jag nog ta och lägga mej under täcket, ska upp hyffsat tidigt imorrn.
Jag och Eve ska nämligen ut å springa medans Emil har träning, och den börjar 10 :P
Så man måste nog ställa väckarn på 8 kanske, dryyygt.

Aja, puss på er!

Kommentarer
Postat av: evelina

kärlek till emma <3

2009-08-15 @ 11:54:52
URL: http://evestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0