Vilken underbar dag!

Hej på er!

Ja som rubriken lyder, det blev en helt fantastisk dag idag på stan med Eve.
Vi tog bussen in halv 2, fast vi insåg att det hade varit bättre om vi for in halv 3. Efter 2 timmar fanns det ingenting att göra^^
Men vi hälsade på mamma på hennes jobb, och Eve hittade en mössa som hon tyckte passade...



Hahaha, säger jag bara :D

Men iallafall, så gick vi runt och flummade ett tag, tills vi träffade Eves syster, hennes kille och deras lillLucas :)
Vi satt med dom ett tag medans jag å Eve käkade mjukglass, det gick inge bra för mej^^
Haha jag hade mer glass på kläderna och på väskan än vad jag hade i munnen.
Tog ingen bild på Lucas då men jag visar en lite äldre bild :)



Haha, där var han endast en vecka gammal, så söt man kan vara då :D

Men sedan så gick vi runt och fördrev tiden så den skulle bli kvart över 5, för då kunde vi hämta våra biobiljetter.
Och efter vi hade hämtat dom gick vi upp på SubWay och käkade, MUMS säger jag bara :)
Chicken Teriyaki <3
Men när vi hade ätit klart såg vi att vi ahde 50 minuter på oss innan filmen började, så vi satt kvar på SubWay och flummade lite tills det började närma sej.
men filmen var asbra tyckte jag iallafall, trots att dom på raden bakom inte hade sin bästa humordag :D
Haha, men jag rekommenderar verkligen att se '' Sommaren med Göran '', lätt värt pengarna!

Och sedan satt vi vid E4 och väntade på att papap skulle hämta oss, haha vart lite flummit där oxå :D



Nu ikväll ska jag nog inte riktigt göra så mycke, ska nog bara hänga vid datan kanske^^

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: evelina

alltså 3 kort på mej i ett ändaste inlägg :o du är ju mobbad :o

hahah x)

hahah, skänk en peng för dom heeeemlööööösa, annars har vi bara vatten å bröd och ostboooollar xD

hahaha bäst xD



tack för en bäst dag med dej<3

du är bäst<3

älskareej<3<3<3

2009-08-13 @ 11:29:10
URL: http://evestrandberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken härlig dag.....snyggt kort på Eve i kockmössa =)

2009-08-14 @ 20:21:05
URL: http://scrapmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0