Värme :O

Shit! vad varmt det e för tillfället asså.

Jag hade fotbollsmatchmatch idag, och det var säkert en 25 grader i luften ( jag vet, jag e inte bra på att uppskatta värme^^)

Men iallafall, så var det GRYMT varmt, och på slutet hade vi bara 8 man kvar av 11, så det blev liiiiite svårt.
Men det blev 8-1 till BK Örnen iallafall, men jaja, så kan det gå när vi har på tok för lite folk i laget.

Idag har jag inte gjort alltför mycke, har mest legat i poolen och stekt, måste passa på att få lite färg nu medan dom soliga ( men ack så jobbiga ) dagarna e kvar^^
Ja osså hade vi match då som jag sa :P

Men jag har faktiskt fått lite färg, vilket e helt ok :)

Osså äre match imorrn igen^^
Får hoppas att det inte e lika varmt så :P

Nu tog min fantastiska braiga fantasi slut..så nu äre bara att säga herrå!

Kommentarer
Postat av: evelina

du är neger :o

fatta!



hahah<3

2009-08-10 @ 11:50:22
URL: http://evestrandberg.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha nej eve, jag e inte neger :o

haha (x <3

2009-08-10 @ 14:56:37
URL: http://guitarlover.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0