Varför måste man skriva något här?

Heej!

Just nu e jag ute hos Farmor, jag och Emil tog en cykeltur dit (eller hit ).
Men först så cyklade vi upp till Coop och köpte en glass.
DAIM <3

Haha, men Emils krafter tog nästan slut den sista biten från Coop och till Farmor, så vi fick gå en bit^^
Men här har jag inte gjort så mycke, typ läst lite bloggar och så.

Men ikväll så äre match iallafall, och jag e ganska så trött, haha.
Men jag får väl äta nåt te middag så man blir lite piggare, elr så får man ta en PowerRun, som jag kallar det, jag vet inte ens om det ordet finns, men skitsamma :)

Jag har egentligen inget och skriva om, jag ville mest bara ha nåt att göra, kände för att skriva av mej lite bara.



Älskar detta halsband <3


Kommentarer
Postat av: evelina

kolla, gitarren ser ju röd ut :o hahah x)

2009-08-13 @ 21:10:28
URL: http://evestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0