Stora Smutsiga Städdagen =)

Heeeey!

Idag är det ganska trist väder.
Men jag har ändå hittat på lite roliga grejer :)

Jag har bakat en blåbärspaj åt hela familjen, de blev ganska lyckad :P
Sen så har jag precis städat klart rummet, det såg ut som Jerusalems förstörelse för en timme sedan^^
Men nu är rummet dammsugat och undanplockat, riktigt Lördagsmysigt blev det :)

Senare idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, det blir nog bara en helslappardag idag faktiskt.
Sånna dagar e ju helsköna om oxå!

Fast jag tror vi ska grilla idag, om pappa godkände mitt förslag till middag^^
OM han gjorde det så blir det grillad kyckling och Pommes Frites till middag...MUMS :D

Nu har jag nog inge mer å skriva om, jag har inget att skriva om nuförtiden :/
Haha, jaja vi överlever nog ändå allihopa :)

Hare gött! :)

Kommentarer
Postat av: Mia

pajen var smaskens =)

2009-08-03 @ 15:38:00
URL: http://scrapmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0