Solen skiner idag.....igen

Hejhej!

Hade egentligen inte tänkt och blogga nu men jag har ingenting vettigt för mej just nu.
Jag hade verkligen skitsvårt att somna inatt, gick och la mej vid halv 12 men jag tror inte jag somnade förrän vid 1-halv 2 nånting.
Sen så vaknade man klockan 7 (!) av att solen sken igenom rullgardinen, inte så kul.
Men jag lyckades somna om till 10 i 8 iallafallall, alltid något^^

Men jag satte på datan och läste lite bloggar till klockan var kanske halv 9, då orkade jag inte tvinga mej nå längre i sängen.
Så jag skrubbade ansiktet, klädde på mej och gick ner och käkade frukost.
Och nu sitter jag här igen, jag har en förmåga att dras till datorn på något knepigt sätt.
Jag har kanske nån magnet i mej som är kopplad till datan elr nåt, men det får jag klura mer på senare.

Idag blir det en helsköjj dag :)
Vid typ halv 2 elr nåt, det e inte riktigt bestämt tid än, då ska jag och Eve in te stan.
Då ska vi väl gå runt å flumma, typ som vanligt^^
Sedan så ska vi käka på SubWay och efter det ska vi på bio :D
Det blir '' Sommaren med Göran '' vi ska se, alla säger att den e bra så vi får hoppas på det :)



Haha, jag bjuder på några vackra bilder från i våras :)


Kommentarer
Postat av: evelina

kommer bli bäst dag! <3

älskareejj emma <3

2009-08-12 @ 10:40:49
URL: http://evestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0