Solen lyser himlen e blå :D


Heeej!

Idag lyser soolen! :)
Och jag fick lov att kliva upp halv 9, usch så tidigt.
Men klockan 10 var jag och pappa inne i stan, vi skulle fixa en kod till mitt bankkort osså skulle vi byta operatör till min telefon.

Men nu vet jag inte vad jag ska göra, man kanske ska cykla in til stan och köpa en födelsedagspresent till lillbrorsan, han fyller år om 17 dagar^^
Fast jag vet inte vad jag ska köpa, men det märker jag väl vad det blir :)

Från det ena till det andra, jag har inget att skriva om nuförtiden!
Min fantasi är helt borta lixom.
Menmen, fantasin får väl komma en annan dag :)


Herrrååå! =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Har du stillat din nyfikenhet nu o provat kortet.....fniss!

2009-08-03 @ 15:38:53
URL: http://scrapmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0