Så var det Fredag igen =)

Hejhej!

Ja nu var det Fredag igen...huvva vad tiden går snabbt! Och idag är det bara 16 dagar kvar till skolan börjar!
Herregud...hela sommarlovet har gått hemskt fort oxå.

Igår var jag, pappa, Emil, morfar och Eve uppe i Ume på Noliamässan, det var jättekul och jättevarmt^^
Jag köpte en tröja som det står '' Blond & smart '' på....haha :P
Och Eve köpte en som det stod '' Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker '' på :)

Sen köpte jag inte så mycket mer, det var nästan för varmt för att man skulle kunna tänka^^

Men idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska kanske städa rummet lite grann...tråkigt men nödvändigt =)

Aja, just nu e jag jättehungrig, så jag måste ner och kolla om det finns någe å äta :P

Herrååååå!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0