regn, regn, regn :)

Hej på er!

Yes,  äntligen ett slut på detta finväder, man blev lite less på det tillslut faktiskt.
Men när jag drog upp rullgardinen för en stund sedan så regnade det, och det gör det även nu :)

Så idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, bara sitta och mysa och se på nån film, elr kanske att det blir datan, haha det brukar det för det mesta bli när det e dåligt väder^^
Fast jag har ju träning ikväll oxå, får hoppas att inte regnet öser ner som värst just då.

Och imorron och resten av nästa vecka ska jag kliva upp 7, som jag brukar när skolan börjar.
Det har jag ju lovat i något tidigare inlägg, och jag håller mina löften, så det ska jag göra.

Nu har jag inte så mycke mer å skriva, jag ska nog krypa ner i sängen en liten stund till, fast jag ligger redan i sängen, men iallafall^^

Pushejj!



EmmSa -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0