Nymålat

HejHopp!

Idag har jag målat väggarna i lekstugan. Jag tyckte det inte var fint med rosa nå längre, haha.
Men lekstugan har inte använts sedan förra sommaren, så nu gör jag ett litet ryck därinne.

Jag tänkte i första hand använda lekstugan till alla musikgrejor, det blir så trångt på rummet med alla sånna saker.
Så det blir perfekt att sitta därute i lekstugan och pyssla på med all musik jag håller på med.

Men snart så är väggarna helvita därinne, jag blev inte riktigt klar för det tog slut på färg, så någon dag här i veckan ska det bli helklart, och det ser mycket bättre ut redan :)









Usch, visst ser ni den hemska rosafärgen som var där förut? Så skönt att det blir vitt nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0