Matchdax =)

Hejhej!

Idag lyser solen, som vanligt då asså.
Och idag lyckades jag sova ganska länge nu på morgonen, jag tror klockan var 10 över 9 eller nå sånt när jag vaknade, skönt!
Men idag så blir det nog en ganska seg dag, ska vara barnvakt åt lillbrorsan från typ halv 12 till 2^



Sedan ska jag nog bara slappa tills klockan blir strax innan 5, för då sticker jag ner till Arnäs IP.
Idag har vi match mot BLT, dom ska vi bara vinna mot!
Och sedan har vi ingen fotboll fram tills på Tisdag, rätt länge med tanke på all fotboll vi har haft nu för tillfället^^

Jag har kommit fram till en sak,,,tror jag.
Nu nästa vecka, som börjar på Måndag, så ska jag börja lägga mej och kliva upp skoltider.
Asså att jag ska kliva upp dom tider jag brukar när det e skola, och gå och lägga mej när jag brukar då det e skola.
Jag känner på mej att  det blir jobbigt, men det blir mycke lättare ännu nästa Måndag när skolan börjar :)

Aja, nu orkar jag inte skriva mer, herrå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: du har så rätt ;D

2009-08-13 @ 13:39:42
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0