Joggingdags =)

Tjohejj!

Igår innan jag gick och la mej så ställde jag larmet på mobilen på klockan 7 nu i morse.
Halv 8 vaknade jag av att jag drömde att jag hade stängt av larmet.
Men jag hade inte drömt. Haha :)
Men jag tänkte att det var ändå lite tidigt att kliva upp då, så jag ställde väckarn på halv 9 istället.

När jag klev upp så tvättade jag ansiktet, skrubbade det och gick ner å käkade frukost.
Och nu sitter jag här, mycket händelserik dag än så länge, haha^^

Det var ju egentligen tänkt att jag och Evelina skulle följa Emil till hans fotbollsträning osså skulle vi ut å springa medans han tränade, men planerna blev ändrade.
Emil har fått världens skrubbsår på knäet, så han kan inte träna idag. Men jag och Eve ska nog ut å springa ändå tror jag.

Sedan idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, möjligtvis ( men ingenting är planerat elr bestämt ) ska jag och Eve kanske försöka få med lite folk till att hitta på nåt ikväll.

Och solen lyser lika mycket som den gjorde igår, så det passar bra att fara ut å springa på morronen så det inte hinner bli allt för varmt :)



Bild från Skeppsmalen 8/8 -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0