Helskön kväll asså!

Hej på er!

Sry för dålig uppdatering idag, men har helt enkelt inte haft tid att blogga.

Gud så skönt det var att springa idag! Det var alldeles lagom temperatur på morronen och det var riktigt roligt :)
När jag kom hem så såg jag att Morfar hade kommit, så efter jag hade duschat så umgicks jag lite med han.

När han hade farit så fick jag en tanke i huvudet att jag skulle rensa lekstugan.
Det var fullt med skräp och rat där, som inte används. Och jag har inte ens använt lekstugan sen förra sommaren, dags att göra ett litet ryck där^^
Tanken jag hade var att jag ska så småningom flytta ut alla mina musikgrejer där, så man slipper ha dom på rummet (det tar så mycke plats).
Osså ska jag måla om väggarna vita, för dom e ROSA nu (x haha.

Men efter det så hjälpte jag mamma och pappa lite grann med maten, för Mormor och Morfar skulle komma å käka middag. Kött och potatisgratäng blev det, mums :)

Sedan stack jag och Eve ner till hamnen, för att ''chilla'' lite ( ja mamma, jag vet att du e stolt för att du vet vad chilla betyder^^)
Men det blev tråkigt, så vi skulle fara hem för att hämta pengar så vi kunde käka på Max. Men 300 meter innan vi var hemma så mötte vi Mormor och Morfar, dom var på väg hem från mej.
Då hade vi turen att vi fick 200 kronor av dom, så vi kunde käka där :D
Tack <3

Vi satt inne på Max till kanske 9-halv 10, innan vi stack ner till hamnen igen.
Där satt vi och flummade, kolalde på alla som var vid Harrys och restaurangen bredvid, och bara snackade om allt mellan himmel och jord.
Det var så skönt att bara få ur sej allt man velat säga, det e alltid lika skönt att prata ut med Eve :) <3

Sen så for vi hem typ, jag kom hem för en halvtimme sen kanske.
Och nu så ska jag nog lägga mej och läsa en liten stund, fast jag vet inte vad jag ska läsa,haha.

Pusshejj!

Kommentarer
Postat av: evelina

bäst dag ((:

älskar deej! <3

2009-08-16 @ 01:13:15
URL: http://evestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0