Gomorron!

Morning Morning!

Gud så skönt det faktiskt är att kliva upp tidigt. Ingen är vaken, och det är alldeles tyst.
Fast nu har jag varit vaken i snart en timme, men iallafall.

Jag ska väl ta och få i mej något ätbart snart, jag e grymt hungrig.
Sedan ska jag nog följa Emil till hans fotbollsträning, som börjar 10. Det är alltid lika roligt at kolla när ALLA kutar på bollen :)
När vi kommer hem därifrån är det bara att börja göra iordning inför Emils födelsedagskalas, släkten ska komma vid typ 1.
Jag och mamma förberedde lite till tårtan igår, det ska typ bli nåt dumlefluff och pärongrädde elr vad de nu hette^^

Sedan ikväll vet jag inet riktigt vad jag ska göra, jag får väl se vad som händer...fötter :D

Haha jag ska nog dra och äta nåt, tror jag behöver lite energi :P

Herrå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; hahaa, kramiskramis x) <3

2009-08-23 @ 10:42:02
URL: http://evestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0