GAHHH!!

Shit vilka myggbett jag har fått asså. Eller det är typ större än myggbett, kanske knott eller nått jag vet inte.
Jag fick dom på fotbollsträningen igår, det bara vimlade av små flygande kryp asså^^
Men jag överdriver inte om jag ar 10 bett på varje ben, GUUUD så det kliar!!

Tur att träningen är klockan 5 idag, då har det kanske inte hunnit komma så mycke äckliga flygande saker.

Idag vid 9 så cykade jag ner med Emil till Arnässkolan, han är på fritids för första gången idag.
Han var verkligen otålig imorse, var 5:e minut sa han till mej '' Emma, kan vi fara nu då?''
Haha han längtade verkligen efter sina kompisar :)



Grattis lillskit på din 7-årsdag! :)

Sedan satt jag och såg på teve tills kanske vid kvart över 11, då jag sorterade tvätt och började laga lite lunch.
Det blev köttbullar och makaroner, typ första gången jag blev nöjd med min matlagning^^

Om en halvtimme ska jag cykla ner till Arnässkolan och hämta Emil från Fritids, funderar på om han vill hem eller inte trots att han fyller år idag :P

Aja vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åhhhh Emma vad skulle jag göra utan Dej Du är verkligen super duper duktig =))))))))))))))))



Tusen TACK för hjälpen älskade lilla gumman!!!!!



Puss puss Mammsen!!!!!

2009-08-20 @ 18:06:20
URL: http://scrapmia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål.Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himmla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-08-21 @ 00:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0