Fredag :)

Sry för dålig update idag, har helt enkelt inte orkat blogga^^ Men nu orkar jag det.

Idag har det inte hänt så mycke, cyklade in till stan vid 10, skulle köpa en present åt Emil. Han ska få den imorron :)
Sedan när jag kom hem åt jag lunch och satte mej vid datan en stund.
Jag hämtade Emil på fritids vid typ 2, han verkade vilja fara hem för han bara slet och drog i mej när jag stod och partade med Sonny, haha.

När vi kom hem så kom typ mamma hem från jobbet samtidigt oxå, så vi slappade en stund innan vi for till Coop och handlade till Emils födelsedagstårtor :)
Vi träffade Mormor och Morfar på Coop oxå, vääääldigt ovanligt (x haha.

Sedan blonderade mamma håret på mej...igen^^
Haha det blev inte 100 % bra i hårbotten, men jag ska till frissan  om ett tag och typ bleka det.

Lite pics på blekningen



haha shit vad snyggt... NOT (x



haha, emil är inte världens bästa fotograf plus att jag inte var beredd när han tog bilden^^



men jag blev nöjd med resultatet iallafall :)

Nu ska jag ta och krypa under täcket, ska upp ganska tidigt imorron osså har ju Emil födelsedagsfirande :)

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0