^^

HejHopp!

Just nu sitter jag i soffan och tittar på Friidrotts-VM, rätt intressant faktiskt.
För ungefär en timme sedan så sprang Usain Bolt  försöksheat på 200 meter, det såg nästan löjligt ut när han joggade sej till en seger i heatet. Det såg oxå lite kul ut när alla andra förökte kuta ikapp Bolt när han joggade.

Bara för drygt 5 minuter sedan så sprang Johan Wissman försöksheat på 400 meter, han blev 3:a så han klarade sej precis till semifinal eller vad dom nu går vidare till^^

Idag funderar jag på att bara ta det lugnt, har inte gjort det på ett antal dagar så jag ska nog bara vila och inte göra så mycket idag.
Jag tror att jag ska skriva lite till på min låt som jag håller på att skriva, den är snart klar :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0