Bakdags :)

När det e regnigt och blött ute så har man kanske inte så mycket fantasi. Det har inte jag iallafall^^
Just därför var det passande att föräldrarna mina skulle baka lite inför Emils 7årskalas, så jag hjälpte till lite.

Det blev Snickerskakor, Chokladbollar och Hallongrottor :)
Jag och Emil hjälptes åt att baka Chokladbollarna, men jag hann se när han snodde lite deg /smet och stoppade i sej.
Haha han såg liiite skyldig ut när jag stirrade rakt på honom :)

Ikväll ska nog mamma hjälpa mej att blondera håret, jag har fått sån grymt ful utväxt, så de passar bra att blondera nu ikväll när det är dåligt väder.



Hallongrottor, mums!



Inte det vackraste vädret vi bjuds på idag, men det gör inget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0