Tjiho :)

Tjolahopp :)

Idag har det typ bara varit som en vanlig dag, det vill säga jag har inte gjort något intressant.
Vaknade vid halv 9, och önskade att jag hade kunnat sova om en liiiten stund.
 Men det gjorde jag inte.
Utan efter 10 minuters försökande att somna om så klev jag upp, klädde på mej, tvättade ansiktet och plattade håret, och gick ner för att se om det fanns någonting ätbart.

Vid 10 så stack jag, Pappa och Emil ut till farmor för att Pappa skulle fixa med någon typ ( ovaaaanligt ).
Men farmor var inte hemma, så jag satt ute och kollade på Öfjärn en timme innan en välbekant Saab körde upp på gården.
Sedan åt vi lunch och for hem typ^^

Vid typ halv 3 kom Pevvis hit och vi rockade järnet i min skivstudio (elr mitt rum ser för tillfället ut som en skivstudio).
Men sedan vid 5 typ så käkade jag middag, packade fotollsgrunx och 10 i 6 kom Pevvis och hämtade mej för avfärd till träningen^^

Det var rätt skönt att träna faktiskt, trots att vi har spelat match både igår och i Söndags. Men imorrn får vi ju ledigt inna det e dags för match igen :)

Imorrn blir det nog väldigt sköjj :D Men det berättar jag mer om imorrn :)

Ne nu tror jag att jag ska ta och hoppa i säng, klockan e ju ändå ganska mycket, om man räknar med vilken tid jag brukar gå och lägga mej nuförtiden :)

Hare gött!



'' efter regn kommer solsken ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0