5 dagar kvar...

Morning Morning!

Idag är det sol ute. Igen. Fast det blåser lite så det blir nog inte så grymt stekhett ute idag.
Fast igårkväll så regnade det faktiskt, det kunde gärna få ha fortsatt nu, för jag är lite för less på sol nu.

Idag ska vi fira Emil, han fyller ju 7 år imorron. Men pappa jobbar då så vi i failjen ska fira han idag istället.
Jag tror jag måste fara och köpa en present till han nu på dagen, haha jag är lite tankspridd, jag hade totalt glömt bort det asså^^
Men jag vet inte riktigt vad jag ska köpa, får väl se vad jag kommer hem med.

Osså har jag träning ikväll, vi ska träna med 94-95 laget, så det blir kulkul :)
Vi brukar ju bara vara runt 7-8 stycken på träningarna, så man kan inte göra så mycket då. Därför blir det kul att vi blir lite fler.

Aja, nu örk jag inte skriva nå mer, vi höres!



Bild från Kaktusparken i Norrköping. Det ni ser på bilden är bara kaktusar :)

Kommentarer
Postat av: evelina

sv; älskar deej också<3<3<3

2009-08-19 @ 12:04:13
URL: http://evestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0