13 dagar kvar till skolstart :)

Hej på er!


Gud vad trött jag är...och klockan e bara 10.
Shit vad det märks att man börjar komma in i gamla skolrutiner igen, att man går och lägger sej tidigare och tidigare är bara ett av alla tecken.

Men samtidigt känns det skönt oxå, om jag ska vara riktigt riktigt ärlig så är jag liiite less på sommarlovet...men bara lite.


Idag hade vi fotbollsmatch i Domsjö, det gick inte så bra.
8-0 förlorade vi med tror jag, höll inte räkningen på slutet^^
Men vi kämpade på bra ändå tkr jag :)

Den 12 September ska min kusin Hampus döpas, han är endast 3 månader nu :)
Och jag har fått den stora ( elr kanske inte jättestor men iallafall ) äran att spela en låt för honom då.
Jag har suttit i timmar och funderat på vilken låt jag ska ta, men nu är valet äntligen gjort.
Det blir ''För Kärlekens Skull'' av Ted Gärdestad, en grymt fin låt enligt mej!
Jag ska även kompa en låt som min faster ska sjunga, hon är mamma till Hampus.
Den heter '' Det Är Du '' som Shirley Clamp framför :)



Älskar denna bild på bästaste Eve <3

Nu ska jag nog stänga av datorn och kanske lägga mej å sova, fast klockan bara är strax över 10.
Usch...där lät jag som en gammal pensionär, gå och lägga sej 10 på sommarlovet.

Aja skitsamma...herrå!

Kommentarer
Postat av: evelina

men pösss på dej bäste emma! <3<3<3

2009-08-12 @ 10:31:15
URL: http://evestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0