ZzZzZznark...

Hej på er alla trötta!
Jag är trött...väldigt trött. Jag vet inte vad det beror på, jag kanske har sovit för lite^^
Men iallafall så var det en skitseg dag i skolan, det hände typ ingenting, så man häll på att somna några gånger där.

Jag hatar Tisdagar i skolan. Först har vi 60 minuters matte, sedan 100 minuters arbetspass.
Fast vi har idrott sista timmen, det e kul :D Idag spelade vi match mot andra 6an, vi vann med typ 11-3 ( jag häll inte räkningen efter ett tag) :D

Imorron ska jag vara med söötpellan :D
Jag vet inte vad vi ska göra men kul blir det iallafall, man har alltid roligt när man e med Pellan (:
Nu ska jag nog lägga mej och lyssna på musik, jag ska nog prata lite med mej själv, det brukar jag göra när jag har tråkigt och försöker sova^^

Herrå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0