Ramlösa - Jordubb/Lime

Ja, jag köpte en sådan i fredags, och den var bara så god!
Jag har börjat förälska mej i Ramlösa / Loka / Bonaqua osv. Men då är det fantastiskt att man har en SodaStream hemma, sså då äre bara att gå ner till köket och fika sin egen Ramlösa :D
Just ja, jag skulle berätta lite om min skiva jag köpte igår. Dom flesta låtarna har jag inte lyssnat på så mkt innan, det är mycket äldre låtar med på skivan. Men det tycker jag e bra, för dom äldre rocklåtarna tkr jag e mycket bättre än nyare låtar. En favorit på skivan är
Scorpions / Still loving you . Den är helt suverän! En annan favorit är oxå Queen / The show must go on , den blev jag förälskad i direkt, den känns så pampig på nått sätt^^

Sen finns det ju låtar på skivan som man inte gillar oxå. Tillexempel
Mott the hoople / All the young dudes . Jag tror den är med på nån reklam i tv, jag hatar den verkligen^^

Jaja, jag får väl byta låt när den kommer :P
Nu ska jag gå ner i köket och göra min egen Loka :)
Hare braa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0