Hockey :D

Heeej :)

Just nu sitter jag och kollar på hockey-VM, matchen mellan Sverige-USA. Det e väääldigt spännande nu, 5-5 står det nu, och det är 2 minuter kvar. Jag kan knappt sitta still.
Idag har det inte hänt mycket, skola, träning och datorn. Som vanligt typ. Ja just ja, jag har ju varit med Pellan idag, det var skitkul!
Vi försökte sätta upp hennes studsmatta, men vi var s knäppa så vi kom inte på hur vi skulle sätta upp den, haha vi e bäst (h)
Vi hade lite knepig träning idag, vi fick träna på bilparkeringen :P Haha dom hade match på planen vi skulle spela på, så vi fick spela på parkeringen^^

Imorrn är det sista April. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, kanske vara med Eve om hon inte ska göra nått. Annars blire nog att vara hemma och göra nått.

Nu e matchen slut, mellan Sverige-USA. Det blev 5-5, så nu sitter jag och väntar på förlängningen. Om Sverige vinner så slutar dom 2:a i gruppen och går vidare till kvartsfinal. Annars är VM slut för Sveriges del.

Nu orkar jag inte skriva mer, ska nog stänga av datan och se klart på matchen (:

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0