Fotbollsträning (:

Hej på er!
Ja sen jag bloggade sist ( vilket inte var så länge sedan ) så har jag hunnit med hemskt mycket!
Vid halv ett kanske så gick jag och Eve en promenad, fast den blev inte så lång. Sedan cyklade vi till Lomsjön en bit bort och badade! *buurrrr* Asså nästan hela sjön var täckt av is, det fanns kanske 3-4 meter ut till istäcket^^
Men jag var först att doppa mej helt :D *stolt*

Iallafall, så for jag på träningen sen när jag kom hem, det var varmt som tusan ute idag, så många svettdroppar avlöstes från pannan :) Ikväll ska jag nog kolla om det är något bra på tv, Sportspegeln är ju ikväll, och Parlamentet är ju samma tid, hur ska detta gå? :O
Jaja, nu tycker jag att jag har bloggat tillräckligt idag, nu orkar jag inte mer:P
Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0